Uuuh

Fyfaaaan vilken vecka säger ja-g bara. Har jobbat som ett sviiiiin både på
dagiset och puben. Först från 8-18 på dagiset, sedan skynda mig som satan
till puben där jag jobbade så fort jag kom dit tills stängning. Skulle egentligen
börja kl 18 på puben men det var chill om jag kom sent så det var bra.
Det dumma är att jag råkar åka med den säääämsta tubelinjen i London
från dagiset till puben, nämligen District line. Den är riktigt jävla kass,
så det tar en evighet bara att åka tre stop.

Idag har TRE av mina favoritserier börjat sändas igen, fattar ni lyckan då
jag såg det på eztv elleeeeer. Så nu har jag att göra. Så jävla NICE!!
Om allt går som det ska, så ska jag även ut med Frida och hennes kompis
ikväll. Gonna get get drunk drunk drunk. Det är planen i alla fall.

Fick ny medicin emot lunginfektionen som jag så roligt drabbats utav.
Jag slutade ta den andra medicinen eftersom den fick mig att spy,
den var för stark för min kropp. Det dumma ärooo, att läkarn sa att denna
medicinen kan ha samma bieffekt men att jag måste försöka mitt bästa
att fortsätta ta den. Så det blir ju jefligt kul va.

Ajaaaa, Community väntar!!!!!! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0