Wohow

Älskar mina rubriker, alltid så bra haha.
OH WELL.

Snart slutar jag ta mina antidepp, niceniceee. Ville ju sluta för
några månader sedan men min läkare tyckte inte att jag skulle
det så jag fick fortsätta med samma dos i två månader, sedan
trappa ner till 15 mmg vilket är det jag tar nu då, eftersom
kroppen har vant sig vid medicinerna. Så ja.. mindre än tio dagar
kvar! Lite läskigt är det, men det kommer gå som smort. Jag har
inte ångest längre och verkligen inte depression heller så. Jag
mår braaaaa, otroligt skönt! Tror bara att dom som mått dåligt
verkligen kan uppskatta hur underbart det är att må bra.
Att slippa börja hyperventilera och storgråta, inte vilja gå ur
sängen på monarna etc. är helt underbart. Det känns rätt avlägset
men ändå inte, svårt att förklara!

Idag blir det en jobbig dag tror jag allt. 12-18, 20-close.
Men det ska nog gå braaaa. Igår när vi skulle stänga var en av
tjejerna otroligt bossig, och det är inte genom att vara en bitch
man får mig att göra ett bra jobb. Hennes sista dag idag dock,
gött gött. Kommer en ny kille imorgon tror jag, ska bli trevligt.
Nu ska vi bara få bort den andra tjejen så är jag nöjd. Hon som
varit otrevlig mot mig sens jag började där. Sedan är vi ett bra
gäng! Ewo, Gosia, Jack, Dan, Sophie, Jamie, Tim, Chris, G och jag!
Känns som att jag har glömt någon...hm.. oh well.

Vet ni, bil är visst helt omöjligt för folk att säga. Dom kan inte
uttala i:et, låter så jääävla roligt så det finns inte. Har aldrig sett
bil som ett svårt ord direkt haha.

Oh well, dags att göra mig redo för jobbet. Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0