Bobo

Idag gjorde jag en bobooooo. Trodde jag hade fulldag på puben, så sjukanmälde
mig från dagiset igen och drog till puben och ja...jobbade visst inte idag haha.
Aja..har en del vuxensaker att ta tag i. För det är jag ju nu, vuxen. 20 år och allt.

Hm...imorgon ska jag säga upp mig på dagiset. Är så jäkla trött på skiten va.
Alla regleeeeeeeeer!!!!! Inte blåsa på maten, ha handskar och förkläde då man
serverar mat, kameror i varje rum, inte kunna ta ut dom på liten trip till parken
utan massa massa massa förberedelser som tar typ tre veckor och ja, miljaaaader
saker till som är så idiotiska. Plus att dom har alldeles för många barn i rummen
att det bara är ren kaos. Nej fyfan, inget för mig! Får se hur allt löser sig, men
tänker inte göra något som inte gör mig glad.

Nu ska jag sova lite haha. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0