Klurigt

Gud vad jobbigt det är att ha två jobb! Råkade dubbelboka jobben tre dagar
nästa vecka, lösningen fick bli :
Sjukanmäla mig på dagiset imorgon, säga att jag fortfarande har feber.
Torsdag jobbar Jamie halva mitt pass och fredag jobbar Chris halva mitt pass,
YAAAAAY!! Älskar mina fina små pojkar som hjälper till i nöd.

Bra dag på jobbet idag må jag säga, alla var på gott humör och det var
lagom "busy" så att säga. Vad fan heter det? Aja, skit samma.

Snö snö snö här också, kaoooos. Igår tog det över en timme för mig att
ta mig hem, sög röv. Tuben var stängd och allt haha men idag gick det
faktiskt bra! Tågdörrarna hade lite ryck ett tag men annars så. Fint är det,
konstigt nog fick jag julkänsla nu haha lite sent ute.

Nu ska jag i alla fall gosa ner mig i sängen. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0