20 år

Igår blev jag så gammal som 20 år, helt otroligt. Om dubbelt så lång tid så är
jag 40! Och med tanke på hur fort dessa 20 år har gått vill jag inte ens tänka på
hur fort de kommande kommer ta. Jag firade i alla fall min födelsedag (eller natten
till min födelsesdag så att säga) på Zoo bar med Dan, Alex och Joe. Jag älskar
Zoo bar, även om det egentligen inte är något speciellt med stället har jag alltid
jättekul där, bara trevliga och väääldigt blurriga minnen så att säga.
Kom hem vid fem, så var sådär laaagom pigg när jag vaknade upp klockan tio
dagen därpå.

Jared och Nicole hade ställt in en chokladask, vin och en grattislapp till mig
medan jag var ute, hur gulligt som helst! Så choklad till frukost, därefter beställde
jag hem kinamat, YUMMIIIIEEEE.

Några timmar efter träffade jag Frida i Notting Hill där vi vandrade omkring tills
vi hittade ett litet fik där hon så gulligt bjöd mig på fika. Bestämde oss att gå på
bio, letade som galningar efter något ställe som visade The girl with the dragon tattoo
men det gick inte så jävla bra, så vi såg New years eve istället, som var så jäkla..
"åh herregud,skojar du med mig eller?" . Vi ville ta livet av oss ungefär så.
Men hade en himla trevlig dag och sååååå.

Nu är jag trötter. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0