Kanske inte?

Jag kanske inte ska ha ett uppehåll ändå? Blev lite sugen på att skriva igen
faktiskt, bra sätt att samla sina tankar.
Jag är sjuk, igen. HUR kan det vara möjligt alltså?! Helt jävla otroligt. Inatt
sov jag i tröja, mjukisbyxor, filt och täcke och frös ändå. Har inte sovit
ordentligt på flera dagar, vaknar upp konstant verkligen. Kanske är jag stressad
eller något. Har knappt några pass på puben denna veckan, och nästa ser
inte heller så ljus ut men det är för att det är väldigt dött på puben så här
dags. Alla spenderade ju sina pengar under december vaaaa. Så det suger
ju lite. Tänkte söka jobb idag, men mår ju icke braaaaa så ska hålla mig
hemma i sängen min. Annars är det finfint I gueeess. Fast vill verkligen
inte vara hemma idag, skulle ta en drink (eller två) med Alex ikväll men
det får jag la ställa in vääää.

Aja, ska försöka sova lite. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0