Ojdå

När man har glömt lösenordet till sin blogg vet man att det var för länge
sedan sens man bloggade haha. Oh well..läget nu då.

1. Jag har flyttat till Hanger Lane till en jättefin gata som heter Sandall close.
Otroligt fint område med massa rikemansmänniskor uuuh. Men en av dessa
är min underbara kollega Sophie som bor runt hörnet, yay!

2. Jag jobbar fulltid på puben nu, woho! Duktig Madde har blivit bra på sitt
jobb nu. Kul att Dan (assistant managern på puben) pratade med vår gamla
chef för ett tag sen och berättade hur det gick för alla, så hade han visst
sagt att jag var jätteduktig och Tim (gamla chefen) hade typ sagt "Whaaat?!".
Så mycket trodde han på mig haha. Men nu går det så bra så, har fått
självförtroende vilket gör sån otroligt stor skillnad.

3. Öhum..det var väl dom två stora sakerna antar jag. Mamma var på besök
här förra helgen, såg The Lion King vilket var helt otroligt. Hela besöker var
ju kul förstås. Sen kommer jag hem den 20e i några dagar, har ju inte träffat
min nya brorson än och inte sett Johanna sens i oktober så ska bli skoooj.
Sen att varken Jessica eller Max är hemma då suger ju röv.

Aja, nu ska jag se Raising hope. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0